未来

1

Category: , ,

已经8天没有在线上了,
在这一个星期里我只有一种感觉,
那就是寂寞啊…可悲呢~
难道我要寂寞一学期两学期,
换组的决定是对或是错?
为什么别人的college生活酱充实快乐,
而我却搞到这么凄惨的地步?
但是不管发生什么事,
我一定会坚持读完这个diploma的,
至少这是我对自己的承诺!
Year 2 的时候我一定会选择我原本定下的路吗?
我对Business…不想咯…
Software Engineering又不太感兴趣,
应该会向之前的目标走吧…

或许没有进入degree的话,
和我当初所想的又会不一样,
可是真的到了那时候我又未必想继续了,
不是每一个人读完他喜欢的科目后又做回他擅长的本行,
我想读书对我来说或许只是增加那方面的知识罢了…

或许我有时只想沉醉在网络世界中,
现实有太多的不能,
我所选择的只是我现时所想要的,
那以后呢?

沉闷的生活让我想要刺激,
约束的生活让我梦想自由,
寂寞的生活让我回忆过去,
走了~回不了头,
一步步地走着,
期待的未来,
将会是如何?

Comment (1)

Woah, this is the 1st time I ever commented in your post ne~
hmm... I'm not sure whether this google tranlater is right or not but agak agak I can get what it means...
Not all ppl is actually enjoying their college life well, not me...
I am so sad that I have failed a subject and been missing lot of classes because I have this stupid sick... I am sorry to kinda leave you alone...
When that day you told me that you are regretting for transferring to G2.. At that time I kinda sad though..
Eventhough, I might not be more than just a normal friend or a coursemate to you but I will always support ya... Gambateh!!!