6-7.5.2010

0

Category:

6.5.2010

这天我和另五个朋友(介绍下:alice, enyng, yoke chen, kang wei, eng hong)在上完BENV课后才出发到IOI MALL 看叶问2,经过上次一个人只吃了1/4杯的popcorn后,这次不敢一个人吃一杯popcorn了,叶问2确实很不错,不会形容,过…经过我和恩盈的努力,我们两人还是吃不完那一杯popcorn… == 看完戏之后我们就回校继续上课…

6点放学后,这天决定搭火车,一样塞车,人一样的多,这天我终于感觉到yoke chen讲的不用走也会自然的进去火车里面,在里面,我都不懂怎样形容了,我真的有要扁的感觉,一个蛮高的人的手顶到我的头,一个人正面对着我的左手,我很不好意思的会压过去她那里,她也很辛苦,压得她有时好像很难呼吸,但我也没有办法啊,我也很辛苦啊,一直去到serdang,呼~好很多咯,至少不会变薄饼…终于到kajang了,走了一小段路,看到另一列火车也到达了,我哭,早知搭下一辆,一定松很多了…累累累!

7.5.2010

这天把电脑拿去format + upgrade windows 7,啦啦啦,学校有给免费的当然要用啦! 现在我的是Windows 7 Professional了…也因为我本身电脑只有70多GB的容量,所以我买了一个External Hard Driver… 320GB,事实上里面只有接近300GB…


Windows 7 Professional



2.5” Portable Hard Drive

Features -
To protect against data loss or damage from accidental slips or falls, the StoreJet 25 mobile meets the U.S.military drop-test standards MIL-STD-810F 516.5 procedure IV (transit drop test) with advanced two-stage anti-shock technology, literally making it one of the safest places to keep your data.

-Hi-Speed USB 2.0 compliant and USB 1.1 backwards compatible
-Easy Plug and Play installation
-Ultra-Portability
-Additional software pack :StoreJet elite (helps you manage your data)
-OneTouch Auto-Backup function
-Powered via the USB port. No external power or battery needed
-LED indicates power on and data access
-Warranty : 2-years

StoreJet 25M
Made in Taiwan
Size:134mm×80.8mm×18.8mm
Op. Voltage:USB DC 5V
Op. Temperature:5°C (41°F) to 55°C (131°F)
Storage Media:2.5" SATA Hard Disk
Weight:206g
Certificates:CE, FCC ClassB, BSMI
RPM:5400
Buffer:8MB
Interface:USB 2.0
Power Saving Mode:10 mins
One Touch Backup:Yes

Comments (0)